Počet záznamov: 1  

Obchodní partneři a využití sales promotion

  1. Názov Obchodní partneři a využití sales promotion
    Autorské údajeLadislav Stejskal, Jana Stávková
    Autor Stejskal Ladislav
    Spoluautori Stávková Jana
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 28-29. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá partneri obchodní * podpora predaja * komunikácia marketingová * prostriedky reklamné
    AnotáciaPodpora predaja ako jeden z komunikačných prostriedkov sa často spája s reklamou alebo public relations, či s oboma. Autori sa zamerali na B2B, čo je termín používaný k popisu obchodných transakcií medz výrobnými a obchodnými subjektami, veľkoobchodom a maloobchodom. Prostriedky podpory predaja v rámci marketingovej komunikácie - dary, zľavy z ceny, bezplatné vzorky z produkcie, reklamné akcie, výukové programy.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.