Počet záznamov: 1  

Nástroje marketingovej komunikácie

  1. Názov Nástroje marketingovej komunikácie
    Autorské údajeRecenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ]
    Autor Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdrojový dokumentMarketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 64-67. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * komunikácia * nástroje marketingové * persuázia
    AnotáciaPersuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00232-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.