Počet záznamov: 1
Nástroje marketingovej komunikácie
Názov Nástroje marketingovej komunikácie Autorské údaje Recenzenti: Mikuláš Šupín ... [ et al. ] Autor Gažová Adamková Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 64-67. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., Zvolen, 2009. ISBN 978-80-89241-33-0 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * komunikácia * nástroje marketingové * persuázia Anotácia Persuázia ako komunikačný nástroj, sa dá aktívne využiť v prostredí marketingovej komunikácie. Proces presviedčania a argumentácia. Tri základné spôsoby argumentácie - argumentácia vlastnou osobou, argumentácia rozumom, argumentácia emóciami. Podpora komunikačných nástrojov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00232-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1