Počet záznamov: 1
Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem
Názov Firemné web stránky ako súčasť marketingu firiem Autorské údaje Zuzana Lukačovičová Autor Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký a odborný časopis. Roč. 1, č. 2-3 (Október 2009), s. 52-58. - Bratislava : MERKURY, 2009. ISSN 1337-9313 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 681.324 - Počítačové systémy. Počítačové siete Heslá internet * podnik * podnikanie * marketing * komunikácia marketingová * obchod elektronický * objednávky Anotácia Výhody marketingových činností využívaných na internete. Internet ako prostriedok podnikania a ako podpora marketingových a obchodných činností. Najčastejšie chyby, ktorých sa slovenský web dopúšťa - zhodnotenie slovenských webových stránok. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00246-007, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1