Počet záznamov: 1
Prístupy k meraniu hodnoty značky
Názov Prístupy k meraniu hodnoty značky Preklad názvu Brand value measurement approaches Autorské údaje Dagmar Molnárová Autor Molnárová Dagmar Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 3, č. 5 (2009), s. 58-64. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2009. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami Heslá značky kvality * známky ochranné * hodnota * zákazníci * marketing Anotácia Pojem značka. Riadenie značky. Pyramída hodnoty značky. Výrazové atribúty značky. Hlavné kategórie hodnoty značky. Reputácia značky. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 4-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 70.9 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1