Počet záznamov: 1
Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy
Názov Marketingové stratégie vstupov na zahraničné trhy Autorské údaje Nikoleta Benciová Autor Benciová Nikoleta Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 27-31. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * podnikanie * podnikanie medzinárodné * trh zahraničný * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Najdôležitejšie faktory vstupu organizácie na zahraničný trh. Externé a interné riziká vstupu na zahraničný trh. Lokálna marketingová stratégia. Využitie teórie marketingových stratégií vstupu na zahraničné trhy v praxi. Príklad českej firmy etablovanej v Číne. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1