Počet záznamov: 1
Vývojové tendencie a perspektívy sociálneho marketingu
Názov Vývojové tendencie a perspektívy sociálneho marketingu : dizertačná práca Autorské údaje Daniela Jašíková, školiteľ Eva Hanuláková Autor Jašíková Daniela Ďalší autori Hanuláková Eva (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Korporácia Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu Vydavateľské údaje Bratislava, 2010. - 176 s. Druh dokumentu práce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing sociálny * správanie sociálne * vývoj * kampane reklamné * dotazníky Báza dát KNIHY Počet ex. 1, z toho voľných 0, prezenčne 1 Signatúra 842277
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 6.7 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 842277 SEK Sklad knižničného fondu len prezenčne
Počet záznamov: 1