Počet záznamov: 1
Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi
Názov Systémový pohľad na riadenie vzťahov so zákazníkmi Autorské údaje Soňa Nemečková Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Mezinárodní Baťova konference pro doktorandy a mladé vědecké pracovníky : CD s recenzovanými příspěvky : 6. ročník : Zlín 15. dubna 2010. S. [1-8]. - Zlín : Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, 2010. ISBN 978-80-7318-922-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * spokojnosť zákazníkov Anotácia Podstata riadenia vzťahov so zákazníkmi (CRM) - rôznorodosť názorov jednotlivých autorov pri zadefinovaní CRM a charakterizácia fáz jeho nasadenia. Pozornosť je sústredená na najrozvinutejší nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi, ktorým je komplexný CRM systém. Príspevok sa venuje priblíženiu jeho stavby a bližšej charakteristike jednotlivých modulov. Popísané sú aj neúspechy spojené s implementáciou CRM. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00602-013, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1