Počet záznamov: 1
Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu
Názov Súčasnosť a budúcnosť internetového marketingu Autorské údaje Lucia Dobrotková Autor Dobrotková Lucia Zdrojový dokument Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. Roč. 6, č. 1 (2010), s. 57-64. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2010. ISSN 1336-7137 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * internet * marketing * prezentácia firemná * internet * podnikanie elektronické Anotácia Charakteristika internetového marketingu. Komplexný internetový marketing. Jeho fázy. Účely využitia internetového marketingu. Penetrácia internetu v SR. Pozícia klasickej reklamy a internetovej reklamy v roku 2009. Tvorba internetovej prezentácie. Kritérium úspešnosti internetového marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1
článok
Počet záznamov: 1