Počet záznamov: 1
Marketingový mix v podmienkach malých podnikov
Názov Marketingový mix v podmienkach malých podnikov Autorské údaje Katarína Grančičová Autor Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej v rámci podujatí k 70. výročiu založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave : 20.5.2010 Bratislava. S. 93-96. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2978-5 Poznámky Registrovaný: Web of Science Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá podnikatelia * podnik malý * marketing mix * produkty * ceny * komunikácia marketingová * vzdelávanie Anotácia Príspevok poukazuje na niektoré rozdiely najmä v oblasti marketingového mixu a jeho implementácie v podmienkach malých podnikov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Registrované v WOS Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00739-036, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1