Počet záznamov: 1
Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy
Názov Spokojný zákazník ako prínos ku výkonnosti firmy Autorské údaje Adela Klepáková Autor Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Zdrojový dokument IMEA 2010 : the 10th international conference of postgraduate students and young scientists in informatics, management economics and administration : conference proceedings : Seč, Chrudim 26th-27th april, 2010. S. [1-12]. - Pardubice : Univerzita Pardubice, 2010. ISBN 978-80-7395-254-9 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť Heslá spokojnosť zákazníkov * výkony podnikové * meranie * metóda BSC Anotácia Autorka charakterizuje spôsoby hodnotenia spokojnosti zákazníkov v kontexte s výkonnosťou podniku. V záverečnej časti približuje vplyv spokojnosti a výkonnosti podniku a súvislosti medzi nimi. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00752-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1