Počet záznamov: 1  

Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči

  1. Názov Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči
    Autorské údajePalo Hlubina, Pavel Kováč, Eduard Žitňanský
    Autor Hlubina Palo
    Spoluautori Kováč Pavel
    Žitňanský Eduard
    Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 13 (30. júna 2010), s. 21-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 32 - Politika
    Heslá politika * strany politické * voľby * marketing * etika * Slovensko
    AnotáciaKomerčný a politický marketing vyznávajú rovnaké princípy. Tak, ako sa nesmie klamať o tovare, tak sa nemá klamať ani o politike. Predvolebná kampaň určitej politickej strany môže mať dobrú stratégiu, ale zlou komunikáciou sa znehodnotí. Aj v politickom marketingu platia etické normy. Predvolebné kampane niektorých politických strán počas parlamentných volieb. Agresívna negatívna kampaň. Strana ako značka. Fantómové kampane, ktorých účel je nejasný, či zahmlený.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 1-13

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.