Počet záznamov: 1
Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči
Názov Politika je tovar, aj keď sa to niekomu nepáči Autorské údaje Palo Hlubina, Pavel Kováč, Eduard Žitňanský Autor Hlubina Palo Spoluautori Kováč Pavel Žitňanský Eduard Zdrojový dokument Profit : ľudia - peniaze - podnikanie. Roč. 18, č. 13 (30. júna 2010), s. 21-25. - Bratislava : TREND HOLDING, s.r.o., 2010. ISSN 1335-4620 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 32 - Politika Heslá politika * strany politické * voľby * marketing * etika * Slovensko Anotácia Komerčný a politický marketing vyznávajú rovnaké princípy. Tak, ako sa nesmie klamať o tovare, tak sa nemá klamať ani o politike. Predvolebná kampaň určitej politickej strany môže mať dobrú stratégiu, ale zlou komunikáciou sa znehodnotí. Aj v politickom marketingu platia etické normy. Predvolebné kampane niektorých politických strán počas parlamentných volieb. Agresívna negatívna kampaň. Strana ako značka. Fantómové kampane, ktorých účel je nejasný, či zahmlený. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 1-13
článok
Počet záznamov: 1