Počet záznamov: 1  

Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku

  1. Názov Zásady a princípy tvorby reklamy, ako nástroja komunikačnej politiky podniku
    Autorské údajeSoňa Nemečková
    Autor Nemečková Soňa EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument EDAMBA 2010 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 20.-21. máj 2010, Mojmírovce. S. 339-346. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-2972-3
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Heslá komunikácia marketingová * mix komunikačný * reklama * techniky reklamné * tvorba reklamy * kvalita výrobkov * podpora predaja * trh reklamný * kódexy etické
    AnotáciaNástroje komunikačnej politiky a základné modely komunikačného procesu. Reklama a jej miesto v komunikačnej politike. Podmienky a zásady stanovené etickým kódexom pri tvorbe reklamy. Spotrebitelia v súčasnom trhovom prostredí.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00838-032, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.