Počet záznamov: 1  

Personálny marketing v nadnárodnej franchisingovej spoločnosti v podmienkach hospodárskych zmien

  1. Názov Personálny marketing v nadnárodnej franchisingovej spoločnosti v podmienkach hospodárskych zmien : dizertačná práca
    Autorské údajeLenka Klimentová, škol. Miroslava Szarková
    Autor Klimentová Lenka
    Ďalší autori Szarková Miroslava (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave . Fakulta podnikového manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2010. - 175 s.
    Druh dokumentupráce dizertačné doktorandské (PhD., Dr.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 331.108 - Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    Heslá marketing personálny * spoločnosti nadnárodné * franchising
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 0, prezenčne 1
    Signatúra843273
    DostupnosťAutor nesúhlasí so sprístupnením digitálnej rozmnoženiny

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    843273SEKSklad knižničného fondulen prezenčne

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.