Počet záznamov: 1
Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní
Názov Význam vysokoškolského vzdelávania a vplyv marketingu vo vzdelávaní Autorské údaje Lucia Dobrotková Autor Dobrotková Lucia Zdrojový dokument Merkúr 2008 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 27. november 2008. S. 53-58. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2008. ISBN 978-80-225-2770-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 37 - Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie Heslá školy vysoké * univerzity * vzdelávanie vysokoškolské * kvalita * inovácia * veda * výskum * marketing * spoločnosť vedomostná Anotácia Globálnym cieľom Operačného programu vzdelávanie je predovšetkým zabezpečenie dlhodobej konkurencieschopnosti SR prostredníctvom prispôsobenia vzdelávacieho systému potrebám vedomostnej spoločnosti. Inovatívne vzdelávanie. Doktorandské štúdium. Marketing a vysoké školy. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1