Počet záznamov: 1
Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch
Názov Stratégie fungovania obchodných podnikov na zahraničných trhoch Preklad názvu Strategies of operations of trade companies on foreign markets Autorské údaje Monika Matušovičová Autor Matušovičová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 91-99. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * prostredie podnikateľské * podnik obchodný * obchod medzinárodný * modely ekonomické * koncentrácia * internacionalizácia Anotácia Hlavné teórie stratégií internacionalizácie obchodných podnikov. Medzinárodné obchodné modely. Obchodný koncept medzinárodne úspešných podnikov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00920-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1