Počet záznamov: 1
Má budovanie značky význam?
Názov Má budovanie značky význam? Autorské údaje Jana Škutková Autor Škutková Jana Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 8 (2010), s. 48-49. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá stratégia podnikateľská * stratégia marketingová * investície * kvalita výrobkov * meno obchodné * značky kvality * dizajn * imidž * konkurencia * ochrana spotrebiteľa Anotácia Názory na budovanie silnej značky a podpora vytvárania imidžu spoločnosti. Stratégia firmy a investície do budúcnosti. Značka (brand) meno), symbol, dizajn, alebo kombinácia prvkov, ktoré identifikujú produkty a služby a odlišujú ich od konkurentov. Značky včera a dnes. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1