Počet záznamov: 1
Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm
Názov Customer Management Approach and Its Implementation in Business Firm Preklad názvu Prístup manažmentu zákazníkov a jeho implementácia v obchodnej firme Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Zarządzanie i marketing : zeszyty naukowe Politechniki Rzeszowskiej : kwartalnik. Zeszyt 16, nr. 4 (2009) s. 273-284. - Rzeszów : Oficyna wydawnicza Politechniki Rzeszowskiej, 2010. ISSN 1234-3706 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * firmy * podnik obchodný * modely * marketing Anotácia Čo prináša moderný prístup CRM (Customer relationship management) pre obchodnú firmu. Model riadenia zákazníka. Operačná, analytická a spolupracujúca úroveň CRM. Proces tvorby hodnoty, CRM a jej marketingové posúdenia. Firma firme - vzájomný vzťah predaja, kľúč k riadeniu zákazníkov. Implementácia základných bodov konceptu CRM. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00907-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1