Počet záznamov: 1
Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku
Názov Segmentačné kritériá pre aktívny turizmus na Slovensku Súbežný názov Segmentation criterion for active tourism in Slovakia Autorské údaje Peter Filo Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 167-172. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Heslá ruch cestovný * turistika * ubytovanie * zariadenia ubytovacie * reštaurácie * zákazníci * partneri obchodní * trh * regióny Anotácia Princíp tvorby regionálneho turistického produktu. Zložky produktu v cestovnom ruchu. Segmentácia turistického trhu podľa faktoru času. Obchodní partneri na trhu turistických produktov. Segmenty potenciálnych návštevníkov pre regionálny turizmus podľa faktoru času. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-012, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1