Počet záznamov: 1
Voice of customer and methods in its identification
Názov Voice of customer and methods in its identification Autorské údaje Lenka Pčolinská Autor Pčolinská Lenka EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Acta oeconomica Cassoviensia : scientific journal. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 57-66. - Košice : PHF EU Košice, 2010. ISSN 1337-6020 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá stratégia marketingová * zákazníci * podnik výrobný * analýza ekonomická * správanie spotrebiteľa Anotácia Dôležitosť analýzy požiadaviek zákaznika, resp. požiadaviek iných subjektov a prezentácia metód využiteľných pri týchto analýzach. Jednotlivé metódy služiace k analýze "hlasu zakaznika" sú vo všeobecnosti využíivané najmä vo vyrobných koncernoch zameraných na zlepšovanie a vývoj produktov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01265-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2010: 1-2
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 368.8 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1