Počet záznamov: 1
Hodnotovo orientovaný marketing
Názov Hodnotovo orientovaný marketing Súbežný názov Value based marketing Autorské údaje Jakub Kintler Autor Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Nové trendy v marketingovej komunikácii : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie organizovanej Fakultou masmediálnej komunikácie UCM v Trnave v dňoch 3. - 4. novembra 2009 na Smolenickom zámku. S. 1123-1128. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2010. ISBN 978-80-8105-167-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * produkty * hodnota * zákazníci * ceny * výdavky * predaj * komunikácia marketingová Anotácia Faktory ovplyvňujúce očakávanú hodnotu produktu: referenčné ceny, možnosti porovnania, náklady na zmenu dodávateľa, celkové výdavky podniku, férovosť predaja. Hodnotovo orientovaný marketing. Vytvorenie zákazníckych výhod. Komunikácia hodnoty spotrebiteľovi. Kategória EPC Publikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01393-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1