Počet záznamov: 1  

Grundlagen Marketing

  1. Názov Grundlagen Marketing : von der Vermarktungsidee zum Marketingkonzept
    Autorské údajeHans-Dieter Zollondz
    Autor Zollondz Hans-Dieter
    Vydavateľské údajeBerlin : Cornelsen Verlag , 2008. - 127 s.
    Vydanie4. Aufl.
    Edícia Pocket business
    ISBN978-3-589-23407-3
    Druh dokumentupríručky praktické
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * pojmy * koncepcie * výskum trhu * stratégia marketingová * zákazníci * marketing manažment
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra844992

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    844992SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.