Počet záznamov: 1
Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch
Názov Problémy aplikácie modelu CRM v podnikoch Autorské údaje Roman Bače Autor Bače Roman Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s. 4-11. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * systém CRM * marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová Anotácia Úzke miesta aplikácie modelu riadenia vzťahov so zákazníkom v podnikoch. Význam pochopenia teoretických aspektov. Dôležitosť prieniku štyroch základných pilierov, ktorými sú ľudia, procesy technológie a dáta, pre úspešné zavedenie novej stratégie. Identifikácia aktuálnych trendov uplatňovania marketingovej komunikácie. identifikácia kritických faktorov ovplyvňujúcich úspešnosť CRM projektov. Návrh všeobecného modelu implmentácie. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 4
článok
Počet záznamov: 1