Počet záznamov: 1
Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom
Názov Rupert Murdoch: ako sa stať mediálnym magnátom Autorské údaje Ivana Hudáková Autor Hudáková Ivana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 11 (2010), s. 10-11. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá manažéri * riaditelia * podnikatelia * prostriedky masovokomunikačné * televízia káblová * noviny * periodiká * médiá * trh Anotácia Keith Rupert Murdoch a jeho úspech mediálneho magnáta. Expanzia a mediálne trhy. Oblasť vydávania novín a časopisov. Investovanie do rozvoja satelitnej televízie. Americký a ázijský trh. Konkurencia a protimonopolné úrady. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00359-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1