Počet záznamov: 1
Jak zjišťovat loajalitu?
SYS 0122683 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095039.1 100 $a 20101201a2010łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Jak zjišťovat loajalitu? $f Lenka Šilerová 330 $a Čo je loajalita. Meranie zákazníckej lojálnosti. Plánovanie výskumu lojálnosti zákazníkov. Otázky spojené s výskumom: čo je cieľom výskumu, ako bude spoločnosť pracovať s výsledkami, aká je nadväznosť na ďalšie informácie, ako bude výskum realizovaný v praxi. Štruktúra výskumného projektu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0182211 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 11 (Listopad 2010), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*0026905 $a výskum marketingový 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0025939 $a Šilerová $b Lenka $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20101201 $g AACR2
Počet záznamov: 1