Počet záznamov: 1
Nákupná barla zákazníka - cenová kotva
Názov Nákupná barla zákazníka - cenová kotva Autorské údaje Katarína Remeňová Autor Remeňová Katarína EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Zisk : riadenie - marketing - podnikanie. Č. 12 (2010), s. 44-45. - Žilina : Poradca podnikateľa, 2010. ISSN 1337-9151 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.7 - Nákup. Obstarávanie Heslá obchod * nákup * ceny * zákazníci * rozhodovanie * tovar Anotácia Nákupné správanie zákazníka. Barla pre nákupné rozhodovanie - cenová kotva. Ako sa cena stáva cenovou kotvou. Faktory, ktoré vytvárajú cenovú kotvu: cenové faktory, rozpočtové faktory, necenové faktory. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00324-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 7-12
článok
Počet záznamov: 1