Počet záznamov: 1
Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania
Názov Difúzne modely nových produktov a ich postavenie vo výskume spotrebiteľského správania Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 557-562. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Poznámky IGM 2316069/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 519.86 - Teória ekonomicko-matematických modelov Heslá inovácia * modely * výrobky nové * tržby * prognózovanie * správanie spotrebiteľa Anotácia Objasnenie historického kontextu inovácie, vysvetlenie pojmového aparátu a zhrnutie hlavných východísk pre aktuálny výskum spotrebiteľského správania v procese prijímania inovácie. Vysvetlenie základnej varianty difúzneho modelu podľa Bassa. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-056, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1