Počet záznamov: 1  

Neuroekonomika a neuromarketing

  1. Názov Neuroekonomika a neuromarketing
    Autorské údajeVladimír Kruliš
    Autor Kruliš Vladimír
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 46, č. 1 (leden 2011), s. 50-51. - Praha : Economia, 2011. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * zákazníci * výskum
    AnotáciaDefinícia pojmu neuroekonomika. Čo sa odohráva v hlave spotrebiteľa. Neuromarketing. Prvé štúdie s poznatkami o zákazníkoch a o ich správaní. Úsporný režim mozgu.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-6 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.