Počet záznamov: 1  

Není zákazník jako zákazník

  1. SYS0126278
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231019095447.5
    100
      
    $a 20110303a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Není zákazník jako zákazník $f Šárka Krkošková, Dagmar Bínová
    330
      
    $a Rozpoznanie hodnotného a nehodnotného zákazníka ako podklad pre strategické rozhodovanie. Ako identifikovať efektívnych zákazníkov. Čo je to hodnota klienta. Výnosy a súčasná hodnota zákazníka. Akvizičné náklady na získanie zákazníka. Celoživotná hodnota zákazníka.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 1 (Leden 2011), s. 48-49 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007101 $a výnosy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    675
      
    $a 658.8 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000349 $x Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034842 $a Krkošková $b Šárka $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0034841 $a Bínová $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20110303 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.