Počet záznamov: 1
"Technikálie" v reklamě
Názov "Technikálie" v reklamě Autorské údaje Petr Kůta Autor Kůta Petr Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011), s. 50-51. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * propagácia * marketing * legislatíva Anotácia Niektoré technicko-formálne obmedzenia, ktoré je potrebné dodržať v prípade reklamy na určité výrobky. Reklama na tabakové výrobky s uvedením varovania, že sú škodlivé pre zdravie. Povinné informácie, ktoré musí obsahovať reklama na spotrebiteľský úver. Povinné texty v reklamách na potraviny. Potravinové doplnky. Reklama na liečivé prípravky. Obmedzenia v reklame na automobily. Čistiace prostriedky s varovaním. Vonkajšia reklama. Formálnosť v direct marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1