Počet záznamov: 1
"Technikálie" v reklamě
SYS 0126370 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20231019095438.7 100 $a 20110307a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a "Technikálie" v reklamě $f Petr Kůta 330 $a Niektoré technicko-formálne obmedzenia, ktoré je potrebné dodržať v prípade reklamy na určité výrobky. Reklama na tabakové výrobky s uvedením varovania, že sú škodlivé pre zdravie. Povinné informácie, ktoré musí obsahovať reklama na spotrebiteľský úver. Povinné texty v reklamách na potraviny. Potravinové doplnky. Reklama na liečivé prípravky. Obmedzenia v reklame na automobily. Čistiace prostriedky s varovaním. Vonkajšia reklama. Formálnosť v direct marketingu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212582 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 7, č. 2 (Únor 2011), s. 50-51 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2011 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 675 $a 659.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000353 $x Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti 700 -1
$3 eu_un_auth*0007432 $a Kůta $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20110307 $g AACR2
Počet záznamov: 1