Počet záznamov: 1
Zhodnocení DM oblasti
Názov Zhodnocení DM oblasti Autorské údaje Tomáš Hájek Autor Hájek Tomáš Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 2 (Únor 2011). - Praha : Economia, 2011 Direct marketing : společná příloha týdeníku Marketing & &Media 9/2011 a měsíčníku Trend Marketing 2/2011. (2011), s. 8-9. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing priamy * komunikácia marketingová * siete sociálne * internet * báza dát * zákazníci * telemarketing Anotácia Direct marketing ako riešenie na krízu. Dáta ako základ priameho marketingu. Digitálna komunikácia. Stagnácia adresného direct mailingu a neadresnej distribúcie letákov. Využívanie sociálnych sietí. Telemarketing - najúčinnejší ale aj najnákladnejší druh directmarketingovej komunikácie. Rast nárokov na kvalitu poskytovaných služieb. Heslo súčasného marketingu - multikanálová komunikácia, integrácia rôznych odborov do jedného celku. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1