Počet záznamov: 1  

Inovácie marketingu územia

  1. Názov Inovácie marketingu územia
    Autorské údajeMartin Hromada
    Autor Hromada Martin
    Zdrojový dokument III. mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků : sborník příspěvků : Karviná, 5. listopadu 2010. S. 1-8. - Karviná : Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné SU v Opavě, 2010. ISBN 978-80-7248-620-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 332.1 - Oblastné (regionálne) hospodárstvo. Priestorová ekonomika
    Heslá Slovensko * regióny * ekonomika priestorová * plánovanie regionálne * prostredie krajinné * vyrovnávanie rozdielov územných * marketing * spolupráca regionálna * klaster
    AnotáciaInovatívnosť prístupu k marketingu územia ako faktora úspechu v čase hospodárskej krízy. Modifikácia marketingového mixu. Podmienky pre aplikáciu inovatívnych riešení regiónov Liptov, Orava a Turiec. Problémy pri aplikovaní inovácií v týchto regiónoch.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.