Počet záznamov: 1
Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia
Názov Marketing Standardization versus Differentiation in Industrial Multinational Companies in Slovakia Preklad názvu Marketingová štandardizácia verzus diferenciácia v priemyselných multinacionálnych spoločnostiach na Slovensku Autorské údaje Zuzana Roby Autor Roby Zuzana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Megatrend review : the international review of applied economics. Vol. 7, no. 2 (2010), s. 243-251. - Belgrade : Megatrend University, 2010. ISSN 1820-4570 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Srbsko Systematika 334.72 - Podnikové formy podľa vlastníckych vzťahov, zdrojov financovania a oblastí činnosti Heslá marketing medzinárodný * štandardizácia * podnik priemyselný * podnik multinacionálny * Slovensko Anotácia Problém marketingovej štandardizácie verzus diferenciácie v slovenských multinacionálnych priemyselných podnikoch na medzinárodných trhoch. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01526-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 2
článok
Počet záznamov: 1