Počet záznamov: 1
Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu
Názov Marketingová komunikácia podnikov cestovného ruchu - tvorba a optimalizácia komunikačného mixu Preklad názvu Marketing Communication of Service-base Enterprises in Tourism - Creation and Optimalization of Communication Mix Autorské údaje Štefan Majtán, Viera Frianová Autor Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Spoluautori Frianová Viera Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 59, č. 2 (2011), s. 178-193. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035 Výstup z projektu VEGA 1/4579/07 Diagnostikovanie hodnotových vzťahov a trhových aktivít v podniku
Poznámky VEGA 1/4579/07 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita Heslá komunikácia marketingová * marketing mix * podnik ruchu cestovného * optimalizácia Anotácia Poznatky o marketingovej komunikácii a komunikačnom mixe vybraných podnikov cestovného ruchu. Realizácia marketingovej komunikácie. Optimalizácia komunikačného mixu podniku cestovného ruchu s využitím programu Expert Choice. Kategória EPC Vedecké práce v domácich karentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00595-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 317.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1