Počet záznamov: 1  

Marketingové mixy pro podniky zakleté

  1. Názov Marketingové mixy pro podniky zakleté
    Autorské údajeMilan Kašík, Karel Havlíček
    Autor Kašík Milan
    Spoluautori Havlíček Karel
    Zdrojový dokument Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 46, č. 4 (duben 2011), s. 55-57. - Praha : Economia, 2011. ISSN 0026-8720
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * marketing mix * plánovanie * stratégia marketingová * podnik
    AnotáciaNajčastejšie dôvody prehliadania marketingového a strategického plánovania. Znalosti verzus zručnosti. Podceňovanie marketingového plánovania. Marketingové mixy. Príklady manažérskych finančných strategických cieľov.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-6 + 3 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.