Počet záznamov: 1
Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza
Názov Městský marketing - koncepty, aplikace, kritická analýza Preklad názvu City marketing - concepts, applications, critical analysis Autorské údaje Jiří Ježek Autor Ježek Jiří Zdrojový dokument Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. Roč. 59, č. 3 (2011), s. 243-258. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing mestský * marketing mix * stratégia marketingová * trh * služby * mestá Anotácia Koncepčné prístupy k mestskému marketingu. Presadzovanie marketingovej filozofie a marketingová koncepcia mesta. Marketingové chápanie mesta. Špecifiká a limity aplikácie vybraných prvkov marketingovej teórie v podmienkach miest. Trh mesta a segmentácia trhu. Nástroje marketingového mixu. Záujmové skupiny a organizácia mestského marketingu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-5
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 287.2 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1