Počet záznamov: 1  

Stratégie transnacionálnych korporácií a aktuálne výzvy na príklade retailového vodcu na Slovensku

  1. Názov Stratégie transnacionálnych korporácií a aktuálne výzvy na príklade retailového vodcu na Slovensku
    Autorské údajeAlexandra Pappová, Ladislav Medňanský
    Autor Pappová Alexandra EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Medňanský Ladislav EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Zdrojový dokument Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku : zborník z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 21. apríl 2011. S. 286-291. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.11 - Druhy a formy podnikov
    Heslá spoločnosti nadnárodné * spoločnosti obchodné * stratégia podniková * reťazce obchodné * Slovensko
    AnotáciaTypy stratégií transnacionálnych korporácií - globálna, medzinárodná, transnacionálna, multinárodná. Koncepcia eminentného úspechu spoločnosti Tesco. Pozície troch najsilnejších konkurentov v segmente hypermarketov na Slovensku. Silné a slabé stránky spoločnosti Tesco na slovenskom trhu, príležitosti a hrozby pre spoločnosť Tesco.
    Kategória EPCPublikované pozvané príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00719-019, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.