Počet záznamov: 1  

Marketingová stratégia vo vybranom podniku

  1. Názov Marketingová stratégia vo vybranom podniku : diplomová práca
    Autorské údajeMichaela Jadrňáková, školiteľ: Ivana Hudáková
    Autor Jadrňáková Michaela
    Ďalší autori Hudáková Ivana (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 80 s.
    Druh dokumentupráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra854697

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce665.3 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.