Počet záznamov: 1  

Zapojení zákazníků do inovačního procesu jako prostředek vedoucí ke zvyšování výkonnosti podniku

  1. Názov Zapojení zákazníků do inovačního procesu jako prostředek vedoucí ke zvyšování výkonnosti podniku
    Preklad názvuCustomer participation in the innovation process as a tool for increasing the overall performance
    Autorské údajeOndřej Žižlavý
    Autor Žižlavý Ondřej
    Zdrojový dokument Journal of Competitiveness : odborný vědecký časopis z oblasti managementu a ekonomiky. No. 1 (2011), s. 14-24. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně. ISSN 1804-1728
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 65.011 - Všeobecné zásady. Hospodárnosť. Racionalizácia. Výkonnosť
    Heslá stratégia inovačná * výkony podnikové * podnik * spotrebitelia * zákazníci * procesy podnikové
    AnotáciaPohľad na inovačný proces v podniku. Základné princípy otvorenej inovácie.Vplyv zapojenia zákazníkov a ďalších partnerov do inovačného procesu na výkonnosť podniku.
    Báza dátČLÁNKY

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF916.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.