Počet záznamov: 1  

Marketing v podmienkach získavania reklamných plôch

  1. Názov Marketing v podmienkach získavania reklamných plôch : bakalárska práca
    Autorské údajeZuzana Janičová, školiteľ: Marek Varga
    Autor Janičová Zuzana
    Ďalší autori Varga Marek (Školiteľ (konzultant))
    Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu
    Vydavateľské údajeKošice, 2010. - 48 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra849986

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.