Počet záznamov: 1  

Píseň mediální konvergence ve výzkumu

  1. Názov Píseň mediální konvergence ve výzkumu
    Autorské údajeOndřej Tomas
    Autor Tomas Ondřej
    Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 6-7 (Červen-Červenec 2011), s. 16-18. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Heslá médiá * televízia * internet * reklama * výskum marketingový * efektívnosť
    AnotáciaJednotný systém merania účinnosti televíznej reklamy - smer, ktorým sa bude v blízkej budúcnosti uberať celý sektor. V krajinách, kde sa sledovanosť meria s pomocou nových technológií, rastie rating. Televízia stále ako hlavné reklamné médium. Kombinácia televíznej a internetovej inzercie ako najefektívnejší spôsob. Investície do merania sledovanosti ako základný predpoklad rastu mediálneho trhu. Konvergencia médií ako kľúčový trend v súčasnosti. Možnosti použitia televízie prostredníctvom nových technológií, najmä internetu, mobilných zariadení a nahrávacích prístrojov. Spôsob merania sledovanosti - Universal meter system (UMS). Prepojenie mediálných a nákupných dát.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2011: 1-7 + 5 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.