Počet záznamov: 1
Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií
Názov Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií Preklad názvu Persuasive Advertising - Consumer Information Processing Procedures Autorské údaje Kornélia Richterová, Helena Labská Autor Richterová Kornélia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Tradiční a nové v marketingové komunikaci. S. 21-29. - Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-04-0 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0652/10. - VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov z kníh Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * reklama * propagácia * spotrebitelia * zákazníci Anotácia Vymedzenie dvoch ciest spracovania informácií z presvedčovacej reklamy, a to hlavnej a periférnej. Príspevok chce poskytnúť obraz o spotrebiteľskej ELM pri realizovaných nákupoch, poukázať na vzťah presvedčovania s procesom nákupného rozhodovania spotrebiteľov. Doplnkom je ilustrácia podnetov aplikovateľných pre teóriu a prax modernej komunikácie. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01022-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1