Počet záznamov: 1
Význam a miesto zákazníckeho servisu v podniku
Názov Význam a miesto zákazníckeho servisu v podniku : bakalárska práca Autorské údaje Diana Lahovičová, školiteľ: Jana Slaninková Autor Lahovičová Diana Ďalší autori Slaninková Jana (Školiteľ (konzultant)) EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Korporácia Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach . Katedra marketingu a obchodu Vydavateľské údaje Košice, 2011. - 49 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859488
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1