Počet záznamov: 1
Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup
Názov Marketingové analýzy potrieb zákazníkov - metódy a postup : bakalárska práca Autorské údaje Katarína Medňanská, školiteľ: Andrej Dupaľ Autor Medňanská Katarína Ďalší autori Dupaľ Andrej (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKML - Katedra manažmentu výroby a logistiky FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra manažmentu výroby a logistiky - zrušená Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 48 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859285
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 478.8 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1