Počet záznamov: 1
Global marketing
Názov Global marketing : a decision-oriented approach Autorské údaje Svend Hollensen Autor Hollensen Svend Vydavateľské údaje Harlow : FT Prentice Hall/Pearson Education , 2011. - 756 s. Vydanie 5th ed. ISBN 978-0-273-72622-7 Druh dokumentu odborné publikácie Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Veľká Británia Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing globálny * marketing medzinárodný * internacionalizácia * vývoz * firmy * konkurencia medzinárodná * výskum marketingový * trh medzinárodný * štúdie prípadové Báza dát KNIHY Počet ex. 3, z toho voľných 0, prezenčne 3 Signatúra 852761, 863463, 863481
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 863463 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 863481 FPM Knižnica Fakulty podnikového manažmentu len prezenčne 852761 OBF Knižnica Obchodnej fakulty len prezenčne
Počet záznamov: 1