Počet záznamov: 1  

Marketingové rozhodovanie v prostredí e-businessu

  1. Názov Marketingové rozhodovanie v prostredí e-businessu
    Autorské údajeLenka Mikulíková
    Autor Mikulíková Lenka EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentTransfer : veda - výskum - prenos technológií do praxe. Roč. 2, č. 3 (2010), s. 30-31. - Bratislava : STU Scientific, s.r.o., 2010. ISSN 1337-9747
    Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
    PoznámkyVEGA 1/0557/08
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Kategória EPCOdborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 01691-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.