Počet záznamov: 1
Strategic Marketing Alternatives for European Market
SYS 0143949 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502083332.5 100 $a 20111123d2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng 102 $a PL 200 1-
$a Strategic Marketing Alternatives for European Market $h 16 $f Milan Oreský 330 $a Koncepcia európskeho marketingu. Rozšírenie Európskej únie, rozšírenie európskeho trhu. Prechod od národného marketingu k európskemu marketingu. Alternatívy marketingovej stratégie pre európsky trh. 463 -1
$1 010 $a 978-83-7051-641-3 $1 200 1 $a Competitive and cooperative business strategies for efficient outcomes in different markets - internal organisational drivers $v S. 243-250 $1 210 $a Siedlce $c Wydawnictwo Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego $d 2011 541 1-
$a Strategické marketingové alternatívy pre európsky trh 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006633 $a trh spoločný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001005 $a adaptácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063802 $a Oreský $b Milan $f 1956- $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111123 $g AACR2
Počet záznamov: 1