Počet záznamov: 1
Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing
Názov Dimenzie udržateľného rozvoja, udržateľná spotreba a udržateľný marketing Autorské údaje Milan Oreský Autor Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Udržateľný marketing a udržateľná spotreba (1) : zborník vedeckých statí z výskumného projektu VEGA č. 1/0418/11. S. 82-91. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISSN 978-80-225-3279-2 Výstup z projektu VEGA 1/0418/11 Udržateľný marketing a udržateľná spotreba
Poznámky VEGA 1/0418/11 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 502/504 - Ochrana prírody. Životné prostredie Heslá rozvoj trvalo udržateľný * stratégia hospodárska * Slovensko * Európska únia * svet * podnikanie zodpovedné Anotácia Piliere udržateľného rozvoja - environmentálny, ekonomický, sociálny. Národná stratégia pre trvalo udržateľný rozvoj SR z roku 2001. Stratégie udržateľného rozvoja vo vybraných štátoch – výzvy a zdroje poučenia. Východiská zodpovedného podnikania, udržateľná spotreba, udržateľný marketing, zodpovedný spotrebiteľ. Ekonomika služieb a tokov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01616-007, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1