Počet záznamov: 1
Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR
Názov Vnímanie privátnych značiek spotrebiteľmi v SR Súbežný názov Perception of private labels by Slovak consumers Autorské údaje Juraj Chebeň, Monika Štefúnová Autor Chebeň Juraj EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Štefúnová Monika Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. S. 1-10. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá reťazce obchodné * maloobchod * stratégia obchodná * výrobky * tovar * značky maloobchodné * značky kvality * spotrebitelia Anotácia Stratégia značiek obchodu a skupinových značiek. Používanie názvov vlastných značiek, ktoré sa nepodobajú na názov obchodu, v ktorom sú predávané. Vývoj a pojem vlastných značiek. Kategórie výrobkov vlastných značiek, kvalita, modernosť a cenová výhodnosť. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-027, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 111.4 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1