Počet záznamov: 1  

Súčasné trendy komunikačných stratégií

  1. Názov Súčasné trendy komunikačných stratégií
    Súbežný názovThe current trends of communication strategies
    Autorské údajeOtília Zorkóciová, Juraj Rubaninský
    Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF
    Spoluautori Rubaninský Juraj
    Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3
    Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
    PoznámkyVEGA 1/0803/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * technológie nové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa
    AnotáciaZákladné tendencie vývoja medzinárodnej marketingovej komunikácie. Kľúčové prvky komunikačných stratégií súčasnosti – integrácia a interaktivita. Integrovaná marketingová komunikácia, interaktívna marketingová komunikácia.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 01865-059, originál dokumentu

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF94.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.