Počet záznamov: 1
Súčasné trendy komunikačných stratégií
Názov Súčasné trendy komunikačných stratégií Súbežný názov The current trends of communication strategies Autorské údaje Otília Zorkóciová, Juraj Rubaninský Autor Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Spoluautori Rubaninský Juraj Zdrojový dokument Vedecké state Obchodnej fakulty 2011 : [zborník]. [S. 1-9]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3326-3 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * technológie nové * spotrebitelia * správanie spotrebiteľa Anotácia Základné tendencie vývoja medzinárodnej marketingovej komunikácie. Kľúčové prvky komunikačných stratégií súčasnosti – integrácia a interaktivita. Integrovaná marketingová komunikácia, interaktívna marketingová komunikácia. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01865-059, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 94.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení článok
Počet záznamov: 1